Koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Reklamacje
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres mailowy – biuro@doramdesign.pl
- Zaleca się, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Doram Design rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji.
Zwroty - prawo do odstąpienia od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej zgodnie z § 1 niniejszego Regulaminu w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny z wyłączeniem elementów, które produkowane są na specjalne zamówienie Klienta (tj. poduchy i materace siedzeniowe/ oparciowe)
- Termin do odstąpienia od umowy biegnie od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie dostarczonej rzeczy. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy wysłał przed upływem terminu prawa do odstąpienia od umowy.
- Aby Klient mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną na adres mailowy – biuro@doramdesign.pl.
- Zwrotu zakupionego w E-sklepie towaru Klient może też dokonać osobiście w siedzibie firmy, w takim przypadku Klient nie ponosi kosztów odesłania towaru.
- W przypadku odstąpienia od zawartej z Doram Design umowy sprzedaży Doram Design zwraca Klientowi otrzymane płatności pomniejszone o koszt odbioru towaru od Klienta. Zwrot środków pieniężnych nastąpi nie później niż do 14 dni od dnia, w którym Klient zwrócił zakupiony towar. Zwrot płatności zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność lub inny wskazany przez Klienta. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z przelewem należności na jego rachunek.
- Jeżeli Klient otrzymał dostawę produktów w wyniku zawartej umowy sprzedaży, od której odstępuje, ponosi jedynie bezpośrednie koszty ich zwrotu. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.